« Hem | Danny Fucking Glover » | Önskelista julen 2005 » | Livsnödvändiga knep min bror Anton lärt mig » | Bra grejer med att Sara åkt hem » | Typsnitt som folk använder av oförklarliga anledni... » | Världens bästa låtar » | Sjukt jobbiga saker som borde vara lättare » | Medeltida vapen med oskyldiga namn » 

fredag, december 16, 2005 

Filmstjärnor jag kärar ner mig i

Obs! Jag är ensam i Karlskrona en hel fredagkväll. Vill bara att ni ska vara medvetna om detta innan ni börjar läsa listan.

5. Cameron Diaz
Hur många skitfilmer hon än varit med i och hur tråksnygga foton hon än ställt upp på så har hon ändå sitt skratt. Oh, Cameron, skratta mig rätt upp i ansiktet så jag smälter.

4. Iben Hjelje
Till skillnad från Cameron är danska Iben riktigt bra skådespelerska och medverkat i bra titlar som Mifune, Blinkande lyktor och... vem försöker jag lura? Det är såklart rollen som Laura i en av världens bästa filmer High Fidelity som gör att ens är med på listan. Mina ben skakar. Jag blir rädd.

Shannyn Sossamon
3. Shannyn Sossamon
Jag tänker inte måla upp Shannyn som nån underbar aktris, men när jag såg den sliskiga rullen "40 Days and 40 Nights" fullkomligt brädades jag av hennes uppenbarelse. 'nuf said.

Kirsten Dunst
2. Kirsten Dunst
Gestaltar söta flickor i både "skojiga filmer för oss kids" (Drop Dead Gorgeous, Bring it on) som klassiska mästerverk (Virgin Suicides, Eternal Sunshine of the Spotless Mind). Hur trist det ibland kan bli sveper hennes ögon mitt tröstlösa hjärta i bitar. Naaaw.

Winona Ryder in Autumn in New York
1. Winona Ryder
Ok, jag erkänner, jag är en sucker för brunetter i kort hår. Lägger man ihop det med faktumet att jag nyss bölade till Höst i New York så är det inte svårt att förstå varför Winona toppar denna kärlekskranka lista så perfekt ihopskakad av patetism och verklighetsflykt. Det finns en risk att jag får skit för det här, men jag tycker faktiskt att hon är en bra skådespelerska också. Come on, säg inte att ni älskade Edward Scissorhands pga Johnny Depp?

Japp Björn....sååååååååå du. Säger då det.

Alltså kan du sluta försöka dölja att det är alex du egentligen vill ha?! förresten så glömde du angeliba jolie.. den hottaste chicken på denna planet.. och vafan Scarlett Johanssen.. och salma hayek???? Du har missat så mycket så det är pinsamt.

:) Scarlett är på bubblare-listan, men Angelina och Salma är bara heta, inga jag kärar ner mig i. BIG DIFFERENCE! :)

du.. sötare än salma hayek hittar man inte.. du har uppenbarligen inte erfarenhet i några av hennes söta filmer. henne blir man kär i. Angelina..okej hon är bara het. You got me there. But she's also mother theresa.. now who wouldn't wanna screw mother theresa?!

Å vännen, som vanligt bara tjejer jag vill skaka om eller möjligtvis knuffa i magen. Känner att jag måste stå upp för angelina, hon är inte bara het. Hennes armar du, det är riktiga kvinnoarmar. Med barn på dessutom.

Elin: You know how I like'em :P Och ang. Angelina, du är inte så att du är lite tänd på henne för att hon har barn? If you know what i mean :)

Skicka en kommentar