« Hem | Filmstjärnor jag kärar ner mig i » | Danny Fucking Glover » | Önskelista julen 2005 » | Livsnödvändiga knep min bror Anton lärt mig » | Bra grejer med att Sara åkt hem » | Typsnitt som folk använder av oförklarliga anledni... » | Världens bästa låtar » | Sjukt jobbiga saker som borde vara lättare » | Medeltida vapen med oskyldiga namn » 

tisdag, december 20, 2005 

Bra grejer med Kvarnholmsvägen

Först och främst vill jag be om ursäkt för den knappa uppdateringen. Förklaringen ligger i att jag under helgen försvann till Malmö och upplevde ett par omtumlande dagar. Men nu är jag all yours igen - mitt i det svenska jultumlet.

Här kommer ett par bra grejer med mitt familjehem på Kvarnholmsvägen, Alingsås, där jag just nu befinner mig för att fira jul:

5. Stereon
Pumpa bra musik så hela huset skakar har aldrig känts dåligt.

4. LAN med bror
Om några dagar kommer min mellanbror hem och då ska vi spela Starcraft ihop. Iiiiih. Visserligen en ganska tillfällig företeelse, men den får vara med på listan ändå.

3. Piano
Förutom saker jag minns i huvudet kan jag spela hits som "Sorry seems to be the hardest word" och "If you're not the one" från min syrras Pop2003-bok. Mise.

2. Kylskåp fullt med mjölk
Slut på mjölk? Hell no! Welcome to Kvarnholmsvägen. Här finns det alltid mjölk. Och mat. Och juice. Mumma.

Jag och syrran
1. Syrran
Maja, var är du!? Kom hem för fan.

Hej gulle,

När ska du lista de fem bästa sakerna med Tollered?
Eller varför inte de fem värsta sakerna med Floda!

Kakan

Du bara är helt mycket Björn. Lattjo.

aaaaaaw, björn! du är söt.
vad är chokladSKIVOR btw?

puss!

Skicka en kommentar