« Hem | Bra grejer med Kvarnholmsvägen » | Filmstjärnor jag kärar ner mig i » | Danny Fucking Glover » | Önskelista julen 2005 » | Livsnödvändiga knep min bror Anton lärt mig » | Bra grejer med att Sara åkt hem » | Typsnitt som folk använder av oförklarliga anledni... » | Världens bästa låtar » | Sjukt jobbiga saker som borde vara lättare » | Medeltida vapen med oskyldiga namn » 

söndag, december 25, 2005 

Jag fick det hära i julklapp dårå

Jag spexar loss

Julen är över och allt som är kvar är en hög med julklappar och en mage i krig. Det är med andra ord dags att ställa frågor som "Vad fick du i julklapp?" och "Vad gjorde du i jul?". Den andra frågan är ganska lam så den skiter jag i, men här kommer en lista över alla mina julklappar. Kul va?

- Ben Folds - Live in Perth (DVD)
- Ett måttband (sak)
- 3 strumpor (fotpryl)
- 2 strumpor (fotpryl)
- Jakob Hellman - ... och stora havet (CD)

- 500 kronor (sedlar)
- Star Wars-trilogin [ IV, V, VI ] (DVD)
- Fula jeans i fel size (benprydnad)
- H&M-presentkort 300:- (förklädda sedlar)
- Sudoku-pocket, ursprungligen en Tintin-bok (ICA Maxi)

- Kalenderbok (vuxenskap)
- Toffifee (godis)
- Chokladskivor (godis)

Yiha. Länge leve kommersialismen. Som grädde på moset fick jag även mina tre efterlängtade Threadless-tshirts levererade - Afternoon Delight, Mission Listen och Come Back To Me.

hej gay.. saknar våra tv kvällar ska du veta.. go jul i efterskott? och du.. jag tycker att du ska ge den gröna tshirten till mig så jag slipper beställa den själv =) haha nejdå.. ska beställa skiten snart jag med.. iiih.. vad har du gjort i jul då?

Alltså....jag gissar att du känner dig lika glad som jag över prylarna...

Hi hi hi.

Skicka en kommentar