« Hem | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » | Sköna saker med Headal » | 2005 - så var det » | Jag fick det hära i julklapp dårå » | Bra grejer med Kvarnholmsvägen » | Filmstjärnor jag kärar ner mig i » | Danny Fucking Glover » | Önskelista julen 2005 » | Livsnödvändiga knep min bror Anton lärt mig » 

torsdag, januari 12, 2006 

Kärlek just nu

Min framtida lya3. Bostad i Göteborg
Min framtida stora lägenhet i Göteborg med högt i tak, stora vita väggar där jag kan hänga mina tavlor och äntligen slå mig till ro (läs: möblera, inreda och slippa flytta efter 8 månader). I mina drömmar i alla fall.


MacBook Pro
2. MacBook Pro
Det sjukt fula namnet till trots så är den här nya läckerheten min mer uppnåbara dröm just nu. 4 gånger snabbare än föregångaren PowerBook, vilket betyder att den är 305 gånger snabbare än min PowerBook-modell.

Förresten, nån som vill köpa en laptop med trasiga skärmhållar-gångjärn? Tomma mjölkpaket som håller uppe skärmen bakom ingår.

Amos Lee1. Amos Lee
Tack Susanne att du snodde den här plattan från Västerås lokaltidning. Har lyssnat på den i sträck sen nyår och kan inte sluta älska förstaspåret Keep it loose, keep it tight. Blir förvånad varje lyssning över hur sjukt bra den är.

hej saras björn!
jag är också kär i Amos Lee, han har hjälpt mig genom troubled times ett tag nu... och om jag nån gång behöver sån hjälp så är det nu. visdomstanden gör pissont och jag knarkar citadon och kreverar snart.
när det gått över och jag fåt dollars så kommer jag på visit till kallekrona!
jag gillar dina listor btw.
//den mytomspunna ankan

va glad jag blir att jag kan ge dig lite musik...du har ju givit mig i överflöd!
/Suzy Q

shit va ball att du gillar amos lee. själv tycker jag han är görbra! Min favorit är också Keep it loose, tätt följd av Soul Suckers. Ha det!

Skicka en kommentar