« Hem | Me and my bebe » | Top5 Backstreet Boys » | Tio listor och två foton » | Mina favoritbokstäver » | You die when you're young » | Misslyckade telefonsamtal » | Photoshopskillz » | Rysk kaviar på mitt fat » | Fem dagar » | Dunderfoton på mig » 

måndag, december 18, 2006 

Fem bra grejer




Sådär 3 månader senare kommer här en spontant 5-bra-grejer-lista över livsingredienser:

5 Jag slutade röka förra fredagen. Borde väl hamnat högre på listan om det inte vore för att rödvinskvällar plötsligt blev så mycket tråkigare :(
4 Tracks-listan 84-06. Jag tankade hem en samling med alla låtar som legat på Trackslistan 1984-2006. 17gb musikhistoria. 1996 var ett jävla bra år btw (pojkband + indiepop).
3 Min nya MacBook. Älskar den. Bara för det har den börjat bugga precis, men den får en tredje plats ändå.
2 Jullov. Sjukt skönt med några dagars vilande och mumsande i Alingsås. Ge mig varm julskinka med senap nu plz.
1 Snart flyttar vi in i vårt 77 m2 palats på sjätte våningen (se bild #1).

Ivan Boring säger hej.

Men alltså seeriööööst, vad hände med karlskronas hottest list?! Jag är besviken. Hälsa Malin att kick her mans ass to get some entertainment aus of there!

är det där din pappa? han ser fett kulturell ut asså. hehe. kul att du ska bli sambo babe!!!!!!!!!!

Skicka en kommentar