« Hem | Rysk kaviar på mitt fat » | Fem dagar » | Dunderfoton på mig » | Månadens borttappade ting » | Random jävla lista » | Mitt brottsregister » | Fem bilder som får mig att le » | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » 

söndag, april 02, 2006 

Photoshopskillz

Det bästa med Photoshop är att det inte finns några gränser - man kan göra Vad Man Vill. Ingen kan säga åt en att "så får du inte göra!!" Mellan arbetspassen i Singapore levde Patrik enligt dessa motton och skapade bland annat dessa konstverk där jag fick äran att spela en ingrediens. Han skulle egentligen ha med de på sin portfolio, men då den blivit hackad har jag lagt upp bilderna här. Se och njut!

2.
Jag och David Tainton
1.
Tjockesmilet

(listade i bokstavsordning bakifrån)

säger detsamma, vinterviken bilden.. inte å leka med.. haha.. min syrra skrattade utan att låta i 30 sekunder......

Skriv nytt!

Vinterviken....*blank*

Skicka en kommentar