« Hem | Random jävla lista » | Mitt brottsregister » | Fem bilder som får mig att le » | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » | Sköna saker med Headal » | 2005 - så var det » | Jag fick det hära i julklapp dårå » 

onsdag, mars 08, 2006 

Månadens borttappade ting



Yay, jag är tillbaka. Ni kan torka era tårkanaler nu.

Jag inleder min pånyttfödelse med saker jag tappat bort den senaste månaden, sorterade i relevans.

5. Tandborste
Var? Nånstans mellan Odense och Karlskrona.
4. Kissböteslappen
Var? Nånstans på HyperIsland kanske? Fick ringa polisen för första gången i mitt liv och be om kontouppgifterna. Lite trist att mitt första samtal dit skulle handla om en kissböteslapp bara :( Utdrag från samtalet:
- Vad har du fått för böter? Felparkering?
- Nej.
- Fortkörning?
- Nej.
- Ok, vad har du gjort då?
- Eh, jag har urinerat?
3. Nyckeln till kontoret
Var? Fyllan stal den. Ingen vet var han befinner sig idag.
2. iPod-laddare
Var? Nånstans mellan min ytterdörr och busstationen. Gick tillbaka hela vägen för att hitta den, men nån hade hunnit plocka upp den och sno med den hem. Vart är världen på vääääääääg? Wääää.
1. Ensamboende-statusen
När? Igår. Patte aka DJ Base aka Cracker Jack aka Gösse har anlänt! :)

I´m a sucker... Vet du om att jag kolla din blogg nästan varje dag? Mer intressant än så är det inte att jobba på familjeredaktionen, tempot är ungefär som på ett dementhem. Men inget ont om din sida - I löve it.
/suzy q

alltså björn, d u ä r s å j ä v l a r o l i g !

Jisses Björn. Min favorit strulputte....Du är guld värd.

Skicka en kommentar