« Hem | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » | Sköna saker med Headal » | 2005 - så var det » | Jag fick det hära i julklapp dårå » | Bra grejer med Kvarnholmsvägen » | Filmstjärnor jag kärar ner mig i » | Danny Fucking Glover » 

onsdag, januari 25, 2006 

Fem bilder som får mig att le

Geekers united!
5. Saturday is a geek day.

Nutz
4. Jag och Fabbe spelade Bea och Fab i Sims2 igår. Det var överraskande kul. Min karaktär blev läskigt lik mig själv. Nej, ingen screenshot på honom tyvärr *ledsen smiley*

28 tum
3. Jag ska snart köpa mig min livs första tv. 28 tum och reabillig blir den förhoppningsvis. Om bara Elgigantas kunde få in skiten i butiken.

Mitt liv
2. Kommentar överflödig.

Dj Base!
1. Snart kommer han ner, min älskade Patte. Då blir det talking, laughing, gaming, smoking och working i en härlig soppa i förhoppningsvis ett par månader :) Kom hit nu din galne norrlänning! :)