« Hem | Fem bilder som får mig att le » | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » | Sköna saker med Headal » | 2005 - så var det » | Jag fick det hära i julklapp dårå » | Bra grejer med Kvarnholmsvägen » | Filmstjärnor jag kärar ner mig i » 

söndag, februari 05, 2006 

Mitt brottsregister

Polisen!

3. Godissnatteri.
Var? Ekströms, Alingsås
När? 1992 (11 år)
Vad? Snatteri av flertalet godisbitar, utfraktade ur affären under min sko. Mums.
Status: Oupptäckt, ingen anmälan.

2. Brevpapperstöld
Var? Diverseaffär, Liseberg
När? 1995 (14 år)
Vad? Stöld av Baywatch-brevpapper. Lämnade affären med pappret i handen, men "glömde" betala.
Status: Oupptäckt, ingen anmälan

1. Offentlig urinering
Var? Pantarholmen, Karlskrona
När? Igår
Vad? Urinering mot elskåp.
Status: Haffad av random jävla polisskåpbil som dök upp från ingenstans. 500:- i rättvis böter.

Förlåt staten, jag ska aldrig göra om det igen.

jag önskar att jag kom i håg när du var pubertal och gillade baywatch.

maja: baywatch-brevpappret var mest en ploj-grej :) ledsen att göra dig besviken.

hoppas du vet att är en trogen stalkare. hoppas det gjorde din dag att få veta det. + försök inte skylla ifrån dig

O' kid! Det här var det bästa som hänt i ditt liv på länge! Incidenten i sig är förvisso inte så mycket att glädjas åt, men det faktum att det omöjliga kan ske, öppnar med ens dörrar in i nya världar! Det här är ett järtecken. Jag förutspår att du kommer träffa ditt livs kärlek innan årets slut. /Rör-k. (ps. smile or die!)

Fint gosse...du är min hjälte.

Men Björn - var det inte du som sommaren -96 tog ett enkronas-vykort från en butik i gamla stan och sen tvingade moral-alma dig att skänka en krona till en uteliggare eller nåt sånt?
Förresten, det låter jävligt ofräscht att lätta på blåsan mot ett elskåp, kunde du inte valt något lite snyggare?!

Skicka en kommentar