« Hem | Fem dagar » | Dunderfoton på mig » | Månadens borttappade ting » | Random jävla lista » | Mitt brottsregister » | Fem bilder som får mig att le » | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » 

fredag, mars 31, 2006 

Rysk kaviar på mitt fat

Det går bra nu, kompis, det går bra nu...

Martin och Patrik bor hos mig och vi jobbar konstant från 8.00 till 22.00. Aldrig sett sån glöd, entusiasm och motivation förut. Här kommer några fräscha bilder, listade i storleksordning.

5. 20 kb
Ägget
Jag gör "Ägget", tack vare Patriks fotoskills.

4. 36 kb
Pat the Hat
Patrik är stolt över sitt Norrland och gör således "Renen".

3. 48 kb
TEAMSESSION
Jag och Martin tolkar HyperIslands "UGL".

2. 52 kb
Jobbas
Jag imiterar en björn *plats för skratt och applåder*

1. 56 kb
Mr. Martin
Martin gör en "Big Brother-mössan".

BONUS
Extra!
Patrik insisterade på att jag skulle lägga upp den "roligare bilden". Så här är den.

Alla kort är tagna av "Jennie" (frisörskan)

kommer du och "grabbarna" upp till asås om två veckor btw?

Ja jag säger då det....

Skicka en kommentar