« Hem | Månadens borttappade ting » | Random jävla lista » | Mitt brottsregister » | Fem bilder som får mig att le » | Humorskolan: Skämt att dra på båten » | Kärlek just nu » | Grejer att göra när broarna bränns » | Saker jag måste inhandla till min lägenhet » | Sköna saker med Headal » | 2005 - så var det » 

onsdag, mars 22, 2006 

Dunderfoton på mig

Patrik och jag tog en promenad i det ovanligt våriga Karlskrona-vädret (med undantag för att det snöade och var sjukt kallt).

Patrik som är en erkänd fotograf tillika professionell Photoshop-redigerare tog och kirrade två dunderfoton på mig som nu bara måste se internets ljus.

I Photoshop-skicklighetsordning presenteras härmed dessa underverk:

2.
Dunder

1.
Dunder - pink style

Du börjar ju banne mig bli riktigt snygg nu.

Skicka en kommentar