« Hem | You die when you're young » | Misslyckade telefonsamtal » | Photoshopskillz » | Rysk kaviar på mitt fat » | Fem dagar » | Dunderfoton på mig » | Månadens borttappade ting » | Random jävla lista » | Mitt brottsregister » | Fem bilder som får mig att le » 

torsdag, maj 11, 2006 

Mina favoritbokstäver

Sayna och Sara

Ok, det här inlägget är dedikerat till systrarna Måstefisaduh. Mina favoritbokstäver, listade i bokstavsordning:
29. A
28. B
27. C
26. D
25. E
24. F
23. G
22. H
21. I
20. J
19. K
18. L
17. M
16. N
15. O
14. P
13. Q
12. R
11. S
10. T
9. U
8. V
7. W
6. X
5. Y
4. Z
3. Å
2. Ä
1. Ö

Det är humor, det är humor, det är humor. Varsågoda.

Jag vet inte för mig kommer s före q alltså.. men smaken är som baken..speciellt din smak :)hihihi

I feel so special! :)

Well your not special, vi är två och båda ska ha lika mycket av äran... det ska inte vara speciellt för någon, socialdemokrater ska vi vara! ALLA ÄR LIKA!!!

s före q? Jao, ni iranier har ju lite speciellt alfabet :P

Jag ber om ursäkt för det sista inlägget, det är fegt att radera har jag hört, så jag bara ber om ursäkt. Skyller på att jag är blott ett ungt flickebarn som efter en viss tid på dygnet inte kan skilja mellan rätt och fel- gott och ont. Nu när det är sagt känner jag att jag har guds förlåtelse och det kan INGEN ta ifrån mig!!!

hahaha
<3 "och det kan ingen ta ifrån mig" måste vara min all-time-high-replik

"all-time-high" va? Jag skulle föredra "high-all-the-time" :)

Hey kiddo.. Den lucky guy is Martin Petersson 24år.. han e karlskronit o jobbar som kock and he's fabulous!
I miss u Bear!!!

Skicka en kommentar