« Hem | Fem bra grejer » | Me and my bebe » | Top5 Backstreet Boys » | Tio listor och två foton » | Mina favoritbokstäver » | You die when you're young » | Misslyckade telefonsamtal » | Photoshopskillz » | Rysk kaviar på mitt fat » | Fem dagar » 

söndag, januari 21, 2007 

Nio bilder på lyan

Ikväll, efter jag pratat i telefon med familjen, tog jag på mig förklädet och satte igång och lagade mat. Malin bevakade sessionen med kamera och passade även på att ta lite andra foton på vår lägenhet (några i vilka jag förekommer med min snygga outfit).











Fint va? :)

Vad gör du i människobyn björn, tillbaka till sommarstugan med dig. Fast du ser jäkligt sexig ut på säng bilden.

Stenhårt förkläde. Ett sånt som snurrblupp skulle ha.

hahahhahahahhahahahahhahahahahaha













hahahahhahahahahhahahahahahhahahaha

Sick nice lägenhet. Och ja, du är het i förkläde

Det som slår mig först är hur kallt det måste vara att sitta med huden direkt mot skinnfotöljen. Så till vida det är äkta skinn :P

jajaja... såklart är du fin i förkläde. men det är er lampa som gör mig mållös och verkligt svag i knäna! vilken skönhet....

joråsatte... Kolla min blogg, du är tagen i bloggkull. Det är ju en lista att skriva iaf...

Skicka en kommentar